Allianz v rebríčku 25 najhodnotnejších značiek sveta 

22. január 2024
•  Allianz aj v roku 2025 potvrdil svoju vedúcu pozíciu v oblasti poistenia a správy aktív, keď sa v rebríčku najsilnejších a najhodnotnejších značiek sveta Brand Finance Global 500 umiestnil na 25. mieste

Hodnota značky Allianz v roku 2025 zaznamenala 6-percentný nárast na hodnotu 49,8 miliardy dolárov, oproti 46,9 miliardám v roku 2024. Oproti minulému roku pritom Allianz postúpila v rebríčku o tri priečky vyššie. Allianz je zároveň v rebríčku najhodnotnejšou poisťovacou značkou a tiež treťou najhodnotnejšou nemeckou značkou.

 

„Veľmi ma teší, že značka Allianz z roka na rok rastie a že sa už radíme medzi TOP 25 značiek sveta. Dokazuje to, že pre klientov znamená Allianz istotu a silu. To je pri poistení a správe aktív veľmi dôležité, hlavne v dnešnom turbulentnom svete. Za naším úspechom je dlhodobá stratégia a vytrvalá práca, ktorej cieľom je poskytovať našim klientom výnimočné služby a vysokú pridanú hodnotu. Ku globálnej poznateľnosti značky Allianz veľmi pozitívne prispieva aj naše zameranie na udržateľnosť, spoločenskú zodpovednosť a partnerstvo s Medzinárodným olympijským výborom (IOC) a Paralympijským výborom (IPC),“ uviedol riaditeľ odboru market manažmentu Allianz – Slovenskej poisťovne, Jozef Kruppa.

 

Allianz je hrdá, že práve v roku svojho 135. výročia Allianz patrí medzi 25 najlepších značiek sveta. Tento významný úspech potvrdzuje neustály záväzok Allianzu k excelentnosti a dôvere, ktorú značke denne prejavujú jej zákazníci, investori aj zamestnanci.

 

Kompletný rebríček Brand Finance Global 500 nájdete tu.

Brand finance rebríček - top 25 pre Allianz
Helena Kanderková
špecialistka externej komunikácie Allianz - SP
Ako vám môžeme pomôcť?