Allianz je tretíkrát za sebou najcennejšou poisťovacou značkou na svete

15. október 2021

„Značka Allianz preukazuje silnú odolnosť a hodnotu pre klientov, spoločnosť a širší trh. Usilovne sme pracovali na tom, aby sme na značku a skúsenosti zákazníkov aplikovali naše hlavné princípy," hovorí strategický riaditeľ skupiny, marketingu a riaditeľ distribúcie skupiny Allianz Serge Raffard. Aby Allianz aj naďalej stavala na sile svojej značky, zlepšila svoju globálnu súdržnosť, spriaznenosť a rozlišovaciu schopnosť pomocou prístupu „OneAllianz“. Ten bol použitý na zjednotenie prítomnosti značky Allianz v jedno logo, jedno posolstvo a jednu kampaň. Allianz, navyše, celosvetovo významne zlepšila prácu so zákazníckou skúsenosťou, pozorne načúva svojim klientom prostredníctvom série programov a vďaka tomu zlepšuje svoje procesy, produkty a servis klientom.

Osemročné celosvetové partnerstvo Allianz s olympijským a paralympijským hnutím takisto zdôraznilo úlohu Allianz ako globálneho poisťovateľa podporujúceho športový ekosystém. Od štartu partnerstva v januári 2021 sa obľuba značky Allianz medzi ľuďmi, ktorí si toto prepojenie uvedomujú, výrazne zvýšila.

Interbrand je už od roku 1988 priekopníkom oceňovania značiek. Od roku 2000 pravidelne uverejňuje rebríček najcennejších značiek sveta Best Global Brands.

Kompletný rebríček 100 najcennejších značiek sveta s podrobnou analýzou jednotlivých sektorov nájdete na Interbrand.

Helena Kanderková
špecialistka externej komunikácie Allianz - SP
Ako vám môžeme pomôcť?