Allianz je najcennejšou poisťovacou značkou na svete
Poisťovňa Allianz sa podľa tohtoročného rebríčka Brand Finance Global 500 stala tretí rok po sebe najcennejšou poisťovacou značkou na svete. Jej hodnota dosiahla 18,6 miliardy eur, čo je o 8,1 percenta viac ako v predchádzajúcom roku. V aktuálnom rebríčku obsadila Allianz 43. miesto, vďaka čomu patrí ako jediná poisťovňa medzi 50 najsilnejších globálnych značiek sveta.
Menej poisťovacích podvodov aj vďaka novým technológiám
Nové technológie odrádzajú špekulantov, počet podvodov, ktoré zaznamenala Allianz – SP medziročne poklesol, ich celková výška naopak stúpla
Najviac podozrivých prípadov je pri poistení vozidiel
Pokus o podvod odhalil aj satelitný snímok strechy domu
Nestabilita trhu a hackeri sú novými top strašiakmi podnikateľov
Prerušenie prevádzky je štvrtýkrát za sebou najväčším rizikom podnikateľov vo svete.
Vývoj na trhu a kybernetické útoky sú prvýkrát v trojici najväčších globálnych hrozieb podnikateľov.
Medzi podnikateľmi na Slovensku stúpa obava z terorizmu..
Po silných mrazoch klienti hlásia prvé škody na majetku
Vodovodné a vykurovacie potrubia sú na mínusové teploty najcitlivejšie
Zopakuje sa arktický február spred štyroch rokov, keď tuhý mráz spôsobil len za jediný mesiac 4-násobne viac škôd ako za celú minulú zimu?
Allianz – Slovenská poisťovňa sa opäť stala bezkonkurenčne najúspešnejšou poisťovňou v súťaži finančných produktov Zlatá minca 2015. Allianz - SP získala prvenstvo pre osem z deviatich nominovaných produktov a obhájila aj ocenenia Najinovatívnejšia poisťovňa a Objav roka.
Slovensko skončilo v dvadsiatke krajín s najohrozenejším dôchodkovým systémom
Lepšie vyhliadky na dôchodok majú Bulhari aj Rumuni
„Prvý pilier v súčasnom nastavení nie je dlhodobo udržateľný“, priznáva odborník z Allianz – SDSS
Za alkohol v krvi na svahu môžete dostať nižšie alebo žiadne odškodné
Ak ste nový rok vítali s pohárikom v ruke, pred vstupom na svah použite alkohol tester
Silvester v rakúskych Alpách či na Donovaloch si radšej poistite
Tony šatstva, 214 kg papiera a 7 vriec plastových vrchnákov pre dobrú vec.
Manažéri a referenti Allianz – SP pomáhali nevidiacim na priechodoch pre chodcov.
Šikovnosť a kreativita zamestnancov na pomoc núdznych.